Název: Vybrané problémy mezinárodní marketingové strategie firem
Překlad názvu: Marketing strategies of international companies
Autoři: Čapková, Halka ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Svobodová, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2001
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: farmaceutický průmysl; marketingová komunikace; marketingová strategie; reklama; Advertising; Marketing communication; Marketing strategy; Pharmaceutical industry

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28057

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77143


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet