Název: Branding potravinářských výrobků na trhu ČR
Překlad názvu: Branding of foodstuffs in the market of the Czech Republic
Autoři: Průša, Přemysl ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Machková, Hana (oponent) ; Přibová, Marie (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2004
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Brand; Brand management; Hodnota značky; Trh vín v ČR; Brand; Brand management; Brand value; Czech wine market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28017

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77074


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet