Název: Úloha marketingu v rozvoji obcí Křivoklátska
Překlad názvu: The role of the marketing in the development of municipalities in Krivoklatsko region
Autoři: Malátová, Aneta ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Charakteristika území; Křivoklátsko; Marketing obcí; Marketingová strategie; Rozvoj území; Characteristics of the area; Development of the area; Krivoklatsko; Marketing strategy; Municipal marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23958

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77021


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet