Název:
Marketing produktu Karel IV.
Překlad názvu:
Marketing of the product Karel IV.
Autoři:
Mikšů, Šárka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce s názvem Marketing produktu Karel IV. je navrhnout marketingové komunikační kanály a naznačit možnosti dalšího směřování produktu. Teoretická část se věnuje marketingovému plánu a jeho částem. V praktické části lze nalézt analýzu trhu a konkurence, popis vývoje produktu a marketingový průzkum.Goal of the thesis Marketing of the product Karel IV. is to propose chanels of marketing communication and indicate possibilities of next product's development. Theoretical part is based on marketing plan and it's partition. In the practical part you can find market analysis and competing products analysis, product's evolution description and marketing research.
Klíčová slova:
Karel IV.; marketingová komunikace; marketingový průzkum; Karel IV.; marketing communication; marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24359