Název: Exportní strategie vybrané společnosti
Překlad názvu: Export strategy of the concrete company
Autoři: Červinková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kadlec, Jindřich (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: exportní strategie; kulturní faktory v mezinárodním marketingu; mezinárodní marketingový mix; cultural factors in international marketing; export strategy; international marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25646

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75231


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet