Název: Analýza spokojnosti zákazníka v hoteli Sheraton Prague Charles Square Hotel
Překlad názvu: Analysis of customer satisfaction in the hotel of Sheraton Prague Charles Square Hotel
Autoři: Szabó, Tomáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Gardoš, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; Loajalita; Sheraton; Spokojenost zákazníka; Věrnostní program; CRM; Customer satisfaction; Loyalty; Loyalty program; Sheraton

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25818

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74975


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet