Název:
Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti
Překlad názvu:
Communications activities of a choosen company
Autoři:
Lafantová, Marie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma "Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti" se zabývá problematikou marketingové komunikace. Teoretická část rozebírá, jakým způsobem obecně komunikují obchodní společnosti na českém trhu a čím je specifická propagace v oblasti divadel. Praktická část se pak zabývá komunikační kampaní konkrétní obchodní společnosti, jíž je právě soukromá divadelní společnost. Rozebírá její komunikační kampaň z hlediska jednotlivých nástrojů a časového nasazení a jednotlivé kroky hodnotí.This thesis deals with marketing communication. The theoretical part says how companies communicate in the Czech Republic and what is typical for theatres. Practical part is about communication campaign of a concrete company -- private theater company. It describes its campaign in light of time and used instruments and it evaluates it in the end.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační aktivity; komunikační kampaň; marketing; marketingová komunikace; propagace; propagační kampaň; communication; communications activities; marketing communication; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25429