Název: Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál
Překlad názvu: Effectiveness of communication campaign on a new beer called Pardál
Autoři: Vágnerová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budějovický Budvar; komerční komunikace; komunikační kampaň; pivo Pardál; word of mouth; beer Pardál; Budweiser Budvar; commercial communications; communication campaign; word of mouth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26706

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74391


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet