Original title: Marketingové činnosti firmy ABC
Authors: Brůža, Jiří ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Zouhar, Josef (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Nadefinování pojmu zákazník, klíčový zákazník, firemní procesy a marketingový mix. Aplikace marketingové činnosti v podmínkách střední firmy. Reenginering procesů mající bezprostřední vliv na zákazníka.
Keywords: Jazyk úspěchu; Klíčový zákazník; Marketingový mix; Podpora Prodeje; Propagace; Zákazník

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1286

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-738


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2017-06-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share