Název:
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: OTC léky proti nachlazení
Překlad názvu:
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry: OTC Medicines for Colds
Autoři:
Machová, Gabriela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Zhodnocení marketingové komunikace vybraných farmaceutických produktů ze skupiny volně prodejných léčiv určených pro léčbu chřipky a nachlazení prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na specifické faktory ovlivňující spotřebitelské chování cílové skupiny zákazníkůEvaluation of marketing communication selected from the group of pharmaceutical products, OTC drugs intended for treatment of flu and colds by a questionnaire survey focused on specific factors influencing consumer behavior of the target group of customers
Klíčová slova:
Farmaceutický průmysl; Léky proti chřipce a nachlazení; Marketingová komunikace; OTC; Spotřebitelské chování; Consumer Behavior; Drugs Against Flu and Colds; Marketing Communication; OTC; Pharmaceutical Industry
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27651