Název:
Analýza vernostného programu spoločnosti IKEA
Překlad názvu:
Analysis of the loyalty program of IKEA
Autoři:
Lukáčová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Stejskalová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca na základe teoretických východísk o zákazníckej lojalite a vernostných programoch analyzuje a hodnotí vernostný program spoločnosti IKEA, porovnáva ho s vernostnými programami konkurentov v ČR a na základe primárneho výskumu pomocou dotazníkového šetrenia zisťuje mieru účasti zákazníkov na programe, ako je program vnímaný a pre koho je najatraktívnejší. Na základe týchto zistení sú potom navrhnuté možné zlepšenia.Diplomová práce na základě teoretických východisek o zákaznické loajalitě a věrnostních programech analyzuje a hodnotí věrnostní program společnosti IKEA, srovnává ho s věrnostními programy konkurentů v ČR a na základě primárního výzkumu s pomocí dotazníkového šetření zjišťuje míru účasti zákazníků na programu, jak je program vnímán a pro koho je nejatraktivnější. Na základě těchto zjištění jsou potom navržena možná zlepšení.Based on the theoretical background concerning customer loyalty and loyalty programs, the master's thesis analyzes and assesses the loyalty program of IKEA. The program is compared to the loyalty programs of competitors on the Czech market. Based on the primary research using a questionnaire, the master's thesis studies the extent of participation of customers in the loyalty program, the way the program is perceived and for whom it is the most attractive. Improvements are proposed based on the findings.
Klíčová slova:
IKEA; IKEA FAMILY; věrnostní program; zákaznická loajalita; customer loyalty; IKEA; IKEA FAMILY; loyalty programs
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28504