Original title: Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Translated title: Marketing strategies and their aplication on the czech market of building products with focus on buying behaviour on the market of roofing materials
Authors: Joura, Vítězslav ; Chalupský, Vladimír (advisor) ; Koráb, Vojtěch (referee) ; Kutnar, Vít (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: construction products; consumers behavior; distribution channel; roofing products; distribuční články; kupní rozhodování; stavební materiály; střešní materiály

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/28780

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71992


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share