Název:
Výzkum Automobily II. - 10/1946 říjen ÚVVM/CVVM: auto
Překlad názvu:
Research October 1946 II. ÚVVM: car Číslo části: B 29 Název části: B 29
Autoři:
Ústav pro výzkum veřejného mínění Typ dokumentu: Výzkumné zprávy
Rok:
1946
Jazyk:
cze
Nakladatel: Centrum pro výzkum veřejného mínění
Abstrakt: [cze][eng] Pokračování výzkumu na téma, jak by měl vypadat osobní automobil, hromadně vyráběný, který by se setkal s největším zájmem koupěchtivé části naší veřejnosti (otázky na spotřebu, rychlost, motor, karoserii, cenu, brzdy, barvu, značku).Follow up to research on the theme Automobile - how should it look mass-produced personal motor car, which would meet with the greatest interest of willing to buy members of the Czech public (questions on consumption, speed, engine, body, price, brakes, colour, automobile mark).
Klíčová slova:
Auto; sociologický výzkum; sociologie; Car; sociological research; sociology
Práva: Dílo je chráněno podle autorského zákona č. 121/2000 Sb.