Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hemingway baru
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction of Hemingway bar
Autoři:
Mažárová, Simona ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Predmetom diplomovej práce je zostavenie marketingového výskumu spokojnosti zákazníka pre spoločnosť Cayo s.r.o.. Zámerom práce je vypracovať marketingový výskum a na základe zistených výsledkov navrhnúť opatrenia k zvýšeniu spokojnosti zákazníka vrátane ekonomického zhodnotenia.
The Master thesis focuses on drawing up a marketing research of customer satisfaction for Cayo Ltd.. The object of the work is to work up the marketing research and on the basis of obtained information to suggest measures leading to higher customer satisfaction including economic appraisal.
Klíčová slova:
customer satisfaction; marketing; Marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178090