Název:
Studie spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Překlad názvu:
A Study of Customer Satisfaction in a Selected Organization
Autoři:
Socha, Duncan ; Švábová, Kateřina (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá studií spokojenosti zákazníků ve společnosti C&K, a.s., která se zabývá prodejem, servisem, pojištěním automobilů včetně výkupů ojetých vozidel. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná míra spokojenosti zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její navýšení.
This Bachelor‘s thesis focuses on study of customer satisfaction at C&K, a.s., which sells, services and insures cars, also buys used ones. The questionnaire survey will help to find out the current customers satisfaction level and the proposal for the improvement will be submit.
Klíčová slova:
hybridní technologie; produkt; služba; spokojenost zákazníků; Zákazník; Customer; customer satisfaction; hybrid technology; product; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60616