Název:
Umělecké zobrazení scény
Překlad názvu:
Artistic Scene Visualization
Autoři:
Benda, Jan ; Tóth, Michal (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je prostudovat vybrané metody nerealistikého uměleckého zobrazení (cell shading, pencil sketch shading, watercolor shading) a napodobit dané techniky při vykreslování objektů ve 3D prostoru s použitím knihovny OpenGL. Oblastí využití těchto technik je široké - od grafických aplikací, přes počítačové hry až po animované filmy. Tato práce popisuje návrh a implementaci těchto technik: cell shading, skica tvořená tužkou a akvarelová malba.
The goal of this work is studying of selected artistic scene visualization (cell shading, pencil sketch shading) and simulate these techniques in the rendering of objects in 3D space using OpenGL. Applications of these methods is wide - from graphical application, through computer games to animated films. This work describes design and implementation of these methods: cell shading, pencil sketch shading and watercolor shading.
Klíčová slova:
akvarelová malba; C++; cell shading; OpenGL; počítačová grafika; skica tvořená tužkou; umělecké zobrazení scény; umění; art; artistic scene visualization; C++; cell shading; computer graphic; OpenGl; pencil sketch shading; watercolor shading
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62212