Název:
Strategie budování značky podniku
Překlad názvu:
Strategic Brand Development of Company
Autoři:
Kružík, Jiří ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá postupy budování značky maloobchodního řetězce se sportovním vybavením Decathlon. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky a pro identifikaci konkurence. Na základě těchto poznatků a s využitím metodiky analýzy trhu a konkurence je v další části práce provedena analýza značky a jejího postavení vůči konkurenci, trhu, a také průzkum vnímání zákazníků. Finálním krokem je formulace vhodných opatření pro rozvoj značky na zvoleném trhu, které se zakládají na předchozích částech práce.
Diploma thesis is focused on the brand building proces of the retail chain with sports equipment Decathlon. Appropriate theoretical concepts for brand development and for identification of competition are identified in the thesis. On the basis of this knowledge and using the methodology of market and competition analysis, the next part of the thesis analyzes the brand and its position towards competition, the market, as well as the survey of customer perception. The final step is to formulate suitable measures for brand development in the chosen market, which are based on the previous parts of the work.
Klíčová slova:
identita značky; konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční strategie; konkurenční výhoda; rozvoj značky; vnímání značky; vztah se zákazníky; Značka; Brand; brand development; brand identity; brand perception; competition; competitive advatage; competitive strategy; competitiveness; customer relationship
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81283