Název:
Event Management: Communication Strategies and Planning
Překlad názvu:
Event Management: Communication Strategies and Planning
Autoři:
Slavíková, Blanka ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Mihai, Hana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Tato bakalářská práce se zabývá termíny Event management, Komunikační strategie a Plánovaní. Práce je rozdělena do čtyřech části. První část definuje pojmy event a management samostatně a následně i samotný termín. Druhá část se zaměřuje na pojem Planování, jeho princip a celkový postup. Třetí kapitola se zabývá Komunikačními strategiemi, business emaily a dopisy a taktéž efektivním jazykem reklamy. Poslední část je praktická a je zaměřena na to jak principy Plánovaní fungují v praxi a jako ukázka je použita teambuildingová událost.
This bachelor thesis deals with terms Event management, Communication strategies and Planning. The thesis is divided into four chapters. The first chapter defines words event and management and, subsequently, explains the meaning of the whole term. The second chapter is concentrated on the Planning, its principles and methods. The third chapter is concerned with Communication strategies, business emails and letters and the effective language of advertising. The last chapter is practical and, based on the principles on Planning, focuses on their working in practise and the teambuilding event is used for a demonstration. .
Klíčová slova:
business correspondence; communication strategies; event; language of advertising; management; planning; promotion; jazyk reklamy; komunikační strategie; management; obchodní korespondence; plánování; propagace; událost
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82233