Název:
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 17,000 a km 19,950 včetně návrhu technologie prací
Překlad názvu:
Vsetin - Velke Karlovice Railway Track Refurbishment (section between km 17,000 - 19,950 km) Including Track Laying Technology
Autoři:
Kulich, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí železničního svršku a úpravou geometrických parametrů koleje na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Při návrhu je brán zřetel především na stávající objekty tratě, a to přejezdy, propustky, zastávky, mostní objekty apod. Součástí práce je také návrh obnovy odvodnění tratě a technologie prací. Veškeré úpravy jsou v souladu s platnými právními předpisy.
Bachelor´s thesis deals with design of permanent way and track geometry parameters of the selected section of Vsetín – Velké Karlovice railway track. The design should be considered primarily on existing objects such as railway crossings, culverts, railway stops, bridges , etc. Thesis includes restoration of drainage and track laying technology. It should be noted, that all proposed adjustments are designed according to current regulations and legislation.
Klíčová slova:
geometrické parametry koleje; kolejnice; kolejové lože; nástupiště; osa koleje; Převýšení; výhybka; železniční přejezd; železniční svršek; balast bed; Cant; centre-line of track; permanent way; platform; rail; railway crossing; track geometry parameters; turnout
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35478