Název:
Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Change of Marketing Mix of selected Company
Autoři:
Pokorný, Petr ; MBA, Michal Novotný, (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Je rozdělena do čtyř částí. Na cíle a metodiku, teoretickou, praktickou a návrhovou část. První část se zaměřuje na určení cílů diplomové práce a současně popisuje užitou metodiku, druhá kapitola se zaobírá teoretickými poznatky, třetí kapitola řeší praktické zpracování a poslední je koncentrována na návrhové řešení marketingového mixu společnosti, přičemž celá práce zároveň porovnává teoretické poznatky se skutečností.
The diploma thesis focuses on the design of the marketing mix of the selected company. It is divided into four parts. Objectives and methodology, theoretical, practical and design part. The first part focuses on defining the objectives of the diploma thesis and at the same time describes the used methodology, the second chapter deals with the theoretical knowledge, the third chapter deals with the practical processing and the last one is concentrated on the design solution of the marketing mix of the company, while the whole work compares theoretical knowledge with reality.
Klíčová slova:
marketing; marketingová strategie firmy; marketingový mix; marketing; marketing mix; marketing strategy of the company
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/196838