Název: Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti
Překlad názvu: Perception and evaluation of a chosen brand
Autoři: FACKENBERGOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingový výzkum; sémantický diferenciál; značka; řízení značky; brand; brand management; marketing research; questionnaires; semantic differential
Citace: FACKENBERGOVÁ, Lucie. Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20437

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-54264


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet