Original title: Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání
Translated title: International comparison of forms of internet promotion
Authors: Crha, Jiří ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Hošková, Eva (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce si klade za cíl utřídit a analyzovat jednotlivé formy internetové reklamy a podrobit jednotlivé formáty mezinárodnímu srovnání. Zabývá se rovněž srovnáním internetové reklamy s reklamou v jiných médiích. Zachycuje poslední trendy a tendence na internetovém reklamním trhu v České republice i ve vyspělých zemích, srovnává jednotlivé formy internetové reklamy podle jejich použití na konkrétním trhu. Částečně se zabývá i komparací vyhledávacích služeb na internetu.
Keywords: bannery; grafická reklama; internetová reklama; kontextová reklama; vyhledávácí služby internetu

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2822

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5377


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share