Název:
Procedurální generování faktorů strachu
Překlad názvu:
Procedural Generation of Fear Factors
Autoři:
Hundáková, Terézia ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo][eng]
Cieľom tejto práce je vytvoriť herné hororové demo v Unity s procedurálne generovaným prostredím a udalosťami. Práca skúma trh aktuálnych riešení, zaoberá sa teóriou strachu a herného vývoja. Ďalej popisuje do detailu navrhnuté herné mechaniky a spôsob, akým boli tieto mechaniky implementované. Výsledkom práce je herné demo s procedurálne generovaným labyrintom, v ktorom sa hráč snaží z tohto labyrintu utiecť. Po ceste naňho číhajú rôzne druhy strašidelných nástrah.
The aim of this thesis is to create a horror game demo in Unity with procedurally generated environment and events. The work examines the market of current solutions and deals with the theory of fear and game development. It also describes designed mechanics of the game in detail and the way they have been implemented. The result of the work is a game demo with procedurally generated labyrinth, from where the player tries to escape. All kinds of scary traps await for them along the way.
Klíčová slova:
fear factors; game; game demo; horror; maze; procedural generation; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213755