Název:
Značka kvality Životnost plus
Překlad názvu:
Brand quality ŽIVOTNOST PLUS
Autoři:
BRABCOVÁ, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářské práce se zabývá kvalitou výrobků, zejména jejich životností, a dále značkou kvality Životnost plus. Cílem bylo zjistit postoj spotřebitelů k životnosti produktů obecně, které výrobky vnímají negativně z titulu neúměrně krátké životnosti, jak nahlížejí na existenci tzv. kazítek ve výrobcích. The work analyses the attitude of the holders and representatives of the general pu- blic to this brand. It also deals with the overall problems of product life. The research is based on a questionnaire survey method. In conclusion, the strengths and weaknesses of the brand of the Quality Vitality plus are summarized and the basic recommendations are outlined.
Klíčová slova:
kazítka; spotřebitelé; Životnost plus; životnost; brand; lifetime; product; Vitality plus Citace: BRABCOVÁ, Kristýna. Značka kvality Životnost plus. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59384