Název: Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
Překlad názvu: E.ON Customer Satisfaction Development
Autoři: PEŠKOVÁ, Kateřina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: energetická společnost; marketingová opatření; vývoj spokojenosti zákazníků; výzkum MAC CASA; zákaznická loajalita; customer loyalty; Customer satisfaction development; energy corporation; MAC CASA survey; marketing measures
Citace: PEŠKOVÁ, Kateřina. Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15052

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50681


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet