Název:
Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
Překlad názvu:
E.ON Customer Satisfaction Development
Autoři:
PEŠKOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce hodnotí vývoj spokojenosti zákazníků energetické společnosti E.ON v letech 2005 ? 2010 na základě posouzení výzkumu MAC CASA. Výsledky jsou dány do souvislostí s realizovanými marketingovými opatřeními, vývojem cen a dalšími skutečnostmi, které se v uvedeném období udály. Na vyhodnocení navazují doporučující kroky, jejichž cílem je zlepšit spokojenost a věrnost zákazníků.The thesis examines the development of the satisfaction of customers of the E.ON energy corporation during 2005 ? 2010 on the basis of a MAC CASA survey. The outcome is assessed in comparison with implemented marketing measures, the development of prices, and other factors relating to the period in question. The assessment is followed by recommendations aimed at improving customer satisfaction and loyalty.
Klíčová slova:
energetická společnost; marketingová opatření; vývoj spokojenosti zákazníků; výzkum MAC CASA; zákaznická loajalita; customer loyalty; Customer satisfaction development; energy corporation; MAC CASA survey; marketing measures Citace: PEŠKOVÁ, Kateřina. Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15052