Název:
Nové trendy v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
New trends in marketing communication
Autoři:
SOLAROVÁ, Petra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat nové trendy v marketingové komunikaci a vybrané firmě (NEOTECH, a. s., se sídlem v Písku) navrhnout nový způsob marketingové komunikace v intencích těchto nových trendů. Návrh byl zpracován na konkrétní produkt: ``Počítačový servis koncovým uživatelům``. Jsou zde vyjmenovány předpokládané ekonomické dopady této komunikace a uvedeny náklady na realizaci mého návrhu.The target of my bachelor work was the analysis of new trends in marketing communication and my own suggestion for the NEOTECH company, a. s. (established in Písek). My suggestions are drawn from new trends in marketing communication for NEOTECH´s specific product: a computer service for their customers. There are listed estimated economic impacts of this kind of communication and there given costs for the implementation my suggestions.
Klíčová slova:
cross-marketing; guerilla marketing; marketingová komunikace; virální marketing; cross-marketing; guerilla marketing; marketing communication; viral marketing Citace: SOLAROVÁ, Petra. Nové trendy v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14962