Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní restaurace
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of a Specific Restaurant
Autoři:
Hoang, Linh Chi ; Hoang, Tuan Lam (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je vypracována pro restauraci Viet Palace. Zabývá se marketingovou komunikací především v oblasti podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy v marketingu. V praktické části je analyzován současný stav podniku. Zejména se provádí analýza komunikačního mixu a analýzu konkurence. V poslední části práce jsou představeny vlastní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové strategie podniku, které vychází z předešlých analýz.
The bachelor thesis is prepared for the restaurant Viet Palace. It deals with marketing communication mainly in the field of sales promotion and advertising. The theoretical part focuses on the basic concepts in marketing. The practical part analyses the current state of the company. In particular, an analysis of the communication mix and a competitor analysis is carried out. In the last part of the thesis, own suggestions and recommendations for improving the marketing strategy of the company are presented, based on the previous analyses.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová komunikace; podpora prodeje; reklama; restaurace; advertising; Marketing; marketing communication; restaurant; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208096