Název: Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of opportunities of efective development of Media Relations in a company of adidas CR
Autoři: Mikulová, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šatková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Media Relations; osobní dotazování; Public Relations; publicita; rozhodovací problém; SWOT analýza; decision problem; Media Relations; personal questioning; Public Relations; publicity; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8936

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4926


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet