Original title:
Internet marketing a ICT ve Vietnamu
Translated title:
Internet marteting and ICT in Vietnam
Authors:
Nguyen, Anh Tuan ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Kratochvil, Milan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá obecnou teorií internetového marketingu, jeho vyústěním a jednotlivými předpoklady fungování, a různými pozitivy i některými riziky, která může internetový marketing přinášet. Důležitou součástí práce je nastínit obraz současné úrovně ICT infrastruktury a stavu aplikování internetového marketingu ve Vietnamu.The thesis deals with general theory of internet marketing, its opening and discrete premises for functioning, positive sides and threats that internet marketing can bring. An important part of the thesis is drawing an image of the current level of ICT infrastructure and the situation in internet marketing aplication in Vietnam.
Keywords:
digital signature; e-commerce; Internet marketing; online advertising; Vietnam; digitální podpis; e-commerce; Internet marketing,; online advertising; Vietnam
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8888