Název: Snižování komplexity umělé inteligence ve hrách s otevřeným světem pomocí kombinace reaktivních a prohledávacích technik
Překlad názvu: Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques
Autoři: Černý, Martin ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Dignum, Frank (oponent) ; Pilát, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: počítačové hry; prohledávání; reaktivní rozhodování; umělá inteligence; výběr akce; action selection; artificial intelligence; computer games; reactive reasoning; search

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/82390

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-487811


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet