Název: Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Pivovary Staropramen v letech 2018-2019
Překlad názvu: Marketing and Communication strategy for Pivovary Staropramen beer brands portfolio over the years 2018-2019
Autoři: Beitl, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150606

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451297


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet