Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno
Překlad názvu: Marketing research of the Mizuno brand value
Autoři: Hrušková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand equity; sportovní značka; vnímání zákazníka; volejbalové vybavení; věrnost značce; znalost značky; brand equity; brand knowledge; brand loyalty; customer perception; sports brand; volleyball equipment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126987

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447394


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet