Název: Marketing FbŠ Bohemians a jeho vliv na popularizaci florbalu v České republice
Překlad názvu: Marketing of FbŠ Bohemians and its influence on the popularization of floorball in the Czech republic
Autoři: Dobisík, Jan ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: florbal; marketing; popularizace sportu; PR ve sportu; public relations; sponzoring; sportovní marketing; floorball; marketing; popularization of sport; PR in sport; public relations; sponzoring; sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127176

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447314


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet