Název: Marketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19.
Překlad názvu: Marketing research of purchasing behaviour of sportsmen during the Covid-19 pandemics
Autoři: Večlová, Barbora ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Covid-19; marketingový výzkum; nákupní chování; pandemie; sportovec; sportovní produkty; athletes; Covid-19; marketing research; pandemic; purchasing behaviour; sports products

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127211

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447214


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet