Název: B-Corp certifikace firem a její rozšíření v ČR z marketingového pohledu
Překlad názvu: B-corporation certifications of companies and their prevalence in the Czech Republic from a marketing perspective
Autoři: Procházková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: B Corp; B korporace; B Lab; certifikace; CSR; B Corp; B Corporation; B Lab; certification; CSR

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127092

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447198


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet