Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Překlad názvu: Marketing research of Kappa brand value
Autoři: Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; Kappa; marketingový výzkum; podpořená znalost značky; povědomí o značce; spontánní znalost značky; aided awareness; brand awareness; brand value; Kappa; marketing research; unaided awareness

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126961

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-446906


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet