Original title: Diagnostika a rozvoj dětského porozumění tržnímu mechanismu u žáků 1. stupně ZŠ
Translated title: Diagnostics and development of children's understanding of market mechanism on primary school
Authors: Šimíková, Alexandra ; Dvořáková, Michaela (advisor) ; Tichá, Milena (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: conceptual change approach; constructivism; domain-general theory; domain-specific theory; qualitative pedagogical research; doménově obecná teorie učení; doménově specifická teorie učení; konstruktivismus; kvalitativní pedagogický výzkum; teorie konceptuální změny

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/122525

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-436284


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-02-24, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share