Název:
Mystery guest jako nástroj řízení kvality v podniku služeb
Autoři:
Přikrylová, Michaela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Přikrylová, M. Mystery guest jako nástroj řízení kvality v podniku služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nástroje managementu kvality a zároveň techniku marketingového výzkumu zvaného mystery guest nebo také mystery shopping. Práce se dělí na dvě část, z nichž část teoretická je zaměřena na vysvětlení dané problematiky v oblasti marketing služeb a část praktická se následně zabývá aplikací získaných poznatků a jejich využití při řízení kvality služby a to konkrétně v podniku poskytujícím wellness služby.Přikrylová, M. Mystery guest as a tool for quality management in services. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2017. The thesis focuses on the issue of quality management tools and techniques while marketing research called mystery guest or mystery shopping as well. The work is divided into two parts, of which the theoretical part is focused on explaining the issues in marketing services and practical part subsequently deals with the application of lessons learned and their use in quality control services, specifically in the enterprise providing wellness services
Klíčová slova:
hodnocení zaměstnanců; kvalita služeb; marketingový výzkum; mystery guest; mystery shopping