Original title:
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Authors:
Molišová, Ludmila Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá privátními značkami, jejich vývojem, členěním, pozitivy a negativy plynoucími z jejich prodeje a faktory, které mají vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Empirická část analyzuje výnosnost a prodejnost privátních značek maloobchodního řetězce ENAPO. Dále srovnává privátní produkty s ostatními obchodními značkami. Na základě ekonomických analýz a průzkumu mezi zákazníky jsou navrhnuta doporučení pro zvýšení prodejnosti privátních značek.The diploma thesis is concerned with private labels, their development, structure, positives and negatives of selling them and factors that have influence on consumer’s purchase decision process. The empirical part analyses profitability and sales of private brands of the ENAPO retail chain. It also compares products of private brands with retail labels. On the ground of economic analyzes and customer survey, there are suggested recommendations to increase the sales of private labels.
Keywords:
maloobchodní řetězec; potraviny; privátní značka; prodejnost; výnosnost; značka