Název: Kvalita služeb hotelu Centrum v kontextu společenské odpovědnosti
Autoři: Macháňová, Kateřina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; hotel; kvalita služeb; SERVQUAL; služby; společenská odpovědnost firem; SWOT analýza; ubytovací zařízení

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=78363

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429544


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet