Název: Chování spotřebitelů na trhu s oblečením pro děti do 3 let
Autoři: Holasová, Hana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; děti; marketing odívání; místo nákupu; nákupní rozhodovací proces; odkládání dětského oblečení; životní cyklus rodiny

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=91422

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429447


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet