Název:
Online propagace společnosti Pixiu
Autoři:
Kašparová, Adriana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá online propagací společnosti Pixiu. S využitím informací o charakteristice společnosti, současném stavu webových stránek a informací od majitelů firmy je sestaveno několik analýz vnějšího i vnitřního okolí, které tvoří základ pro návrhy na zlepšení. Jsou nabídnuta doporučení na úpravu současné prezentace, sestaveny reklamní kampaně s cílem zvýšit povědomí o společnosti a jejich produktech. Na závěr jsou všechny tyto návrhy podloženy kalkulací jejich nákladů.This thesis deals with propagation of Pixiu company. Using information about the company's characteristics, the current state of the website and the information from the business owners, several analyzes of the external and internal environment, which form the basis for suggestions for improvement, are compiled. As a result, recommendations are offered to adjust the current presentation and advertising campaigns are created to raise awareness of the company and their products. In the end, cost calculation of all these proposals is compiled.
Klíčová slova:
internetová reklama; internetový marketing; nástroje internetového marketingu; propagace; SEO; webová stránka