Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení.
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři: Kochová, Adriána ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; autoservis; dotazník; marketing; predaj; spokojnosť zákazníkov; SWOT analýza; analysis; car service; customer satisfaction; marketing; sale; survey; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193174

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417915


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet