Název: Marketingový mix rodinného bistra
Překlad názvu: Marketing Mix of the Family Bistro
Autoři: Černochová, Michaela ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; Marketingový mix; místo; Porterova analýza pěti sil; produkt; propagace; SLEPT analýza; SWOT analýza; Marketing mix; place; Porter’s five forces analysis; price; product; promotion; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192410

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417181


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet