Original title: Posouzení objednávkového systému firmy a návrh změn
Translated title: Evaluation of the ticketing tool and enhancement proposals
Authors: Zechmeisterová, Olga ; Zápotočný, Matej (referee) ; Klusák, Aleš (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: ITIL; McKinsey 7S; problem management; process.; strategical analysis; SWOT; Ticketing system; ZEFIS; ITIL; McKinsey 7S; Objednávkový systém; proces.; strategická analýza; SWOT; ZEFIS; řízení problémů

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/192128

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416903


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2020-08-02, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share