Název: Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu: Analysis of Travel Agency Customer Satisfaction and Suggestions for its Improvement
Autoři: Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; dotazníkové šetření; model KANO; měření spokojenosti; NPS; organizace zájezdů; propagace cestovní kanceláře; SLEPTE; spokojenost zákazníků; customer satisfaction; KANO model; NPS; organization of tours; questionnaire survey; satisfaction measurement; SLEPTE; tourism; travel agency promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191996

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416773


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet