Název:
Prostor jako paradigma výuky
Překlad názvu:
Teaching-space paradigm
Autoři:
Kolomazníková, Pavla ; Vojtíšek, Jan (oponent) ; Rozwalka, Szymon (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem práce je přesun Fakulty architektury VUT, která svými prostorovými možnostmi nevyhovuje požadavkům pro budoucí studium. Návrh nové Fakulty architektury usiluje o vytvoření nového prostoru pro studenty architektury, který jim umožní různé možnosti komunikace, dostatečnou flexibilitu, diverzitu prostorů a nabídne jim stát se přímou součástí prostoru.
The main task of the project is moving the faculty of architecture to other place because of inconvnient requirements for the future education of students. The new Faculty tries to create a new space for students, which can offer them different types of communication, enough flexibility,, diversity of the space itself it gives them an opportunity to become the real part of the space.
Klíčová slova:
Brno; fakulta architektury; prostor; studenti; vzdělání; Brno; education; faculty of architecture; space; students
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/190726