Original title: Srovnávací analýza učebnic zeměpisu pro žáky se sluchovým postižením, pro žáky s lehkým mentálním postižením a pro žáky škol hlavního vzdělávacího proudu
Translated title: A comparative analysis of Geography textbooks for children with hearing impairment, children with mild intellectual disability, and children at mainstream elementary schools
Authors: Nedbalová, Amálie ; Komorná, Marie (advisor) ; Kotvová, Miroslava (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: child with hearing impairment; child with mild intellectual disability; didactic potentiality od textbook; Geography; text difficulty; textbook evaluation; textbook evaluation grid; textbooks; textbooks for children in mainstream elementary; textbooks for children with hearing impairment; textbooks for children with mild intellectual disability; didaktická vybavenost učebnice; hodnocení učebnic; obtížnost textu; rastr pro hodnocení učebnic; učebnice; učebnice pro žáky s lehkým mentálním postižením; učebnice pro žáky se sluchovým postižením; učebnice pro žáky škol hlavního vzdělávacího proudu; zeměpis; žák s lehkým mentálním postižením; žák se sluchovým postižením

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/117811

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412082


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2020-07-11, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share