Název: Knížky prvního čtení a jejich modifikace pro výuku němčiny jako cizího jazyka
Překlad názvu: Viability of Using Erstlesebuch in Classes Teaching German as a Foreign Language
Autoři: Brzková, Šárka ; Bučková, Tamara (vedoucí práce) ; Švermová, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: ger
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: DAF-Unterricht; Erstlesebuch; Gemeinsamer europäischer Referenzrahmen für Sprachen; GER; GeRS; Kinderbuch; Kriterien der Textschwierigkeit; Käthe Recheis; Lesbarkeit; Paul Maar; Saskia Hula; Tatjana Weiler; Textverständnis; Usch Luhn; books for children; CEF; CEFR; CEFRL; Common European Framework of Reference for Languages; criteria of text difficulty; Erstlesebuch; German as a foreign language; Käthe Recheis; Paul Maar; readability; Saskia Hula; Tatjana Weiler; text understanding; Usch Luhn

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/117509

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-411739


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet